नाम - बान्तवा मिना,
साहित्य उपनाम- "मृदु"
जन्म थलो - उदयपुर
आमा बुबाकोनाम - हस्त/पन्च
साहित्यक्षेत्रमा प्रवेस - लेखन-१९९९ / सास्कृतिक-१९८६ "बाल्यवस्था"
साहित्यमा उत्प्रेना - सामाजिक बिसंगती आफ्नै वरीपरिको परीबेश ,
प्रकाशित - गित,कविता,गज़ल,
मन पर्ने साहित्य - सबै,
साहित्यलाई भन्नै पर्दा - साहित्य भनेको "संजीवनी"
रुची र लक्ष्य - सास्त्रीय-संगीत (गायन) विविध,
नेपाली साहित्य भबिस्य - कलमको धारले क्रान्ति गरे निस्य नै पुगिनेछ लभमा,
मन पर्ने साहित्य लेख - "मैले नजन्माएको छोरो" (परिजात)

अन्तमा भन्न पर्ने रह्यो कि? - मैले भन्नै पर्ने, नेपाली साहित्यको जगतमा पर-पुर्व काल देखि नै उन्नति भई-हुदै आएको हो, तर यसलाई अझै खार्नको लागि सर्बत्र साहित्य जगतले फेरी पनि एक पल्ट कलमको तरवार लिएर क्रान्तिको बाटो निम्ताउना जरुरि देखेको छु, यसले गर्दा हाम्रो सर्बत्र नेपाली साहित्यको पिंढी अनि राष्ट्र, रास्त्रियता र बाटो रेखा बनिनेछ|
जत्ति पनि नेपाली साहित्य प्रकाशानहरु छन् सबलाई मेरो हृदय देखि धन्यबाद छ , र `भोजपुरे ब्लोग्स्पोट डट.कम` लाई म धेरै-धेरै धन्यबाद दिन चहान्छु |  आउने भावी दिनहरुमा यो उच्च विचारलाई र सबैको लागि दिन सक्ने साहित्यिक स्वच्छ सोच आझ
सिखरमा पुगी उन्नातिलो बनोस् भन्ने यो मेरो हृदयको कामना छ,धन्यबाद!

No comments:

Your Comments